Νέα

Συγκριτικό συσκευασίας / κόστους / κατανάλωσης

Posted by:

Πολλες φορες αναρωτιομαστε ποσο μπορει να είναι το κοστος μιας συσκευασιας και αν είναι οικονομικη ή οχι. Είναι τελικα η πλαστικη τσαντα οικονομικοτερη από μια χαρτινη?
Το αν η συσκευασια είναι ακριβη ή οικονομικη εχει να κανει σε αμεση συναρτηση με τη καταναλωση της. Θα σας παρουσιασουμε ένα συγκριτικο κοστος διαφορετικων συσκευασιων, θα το συσχετισουμε με την καταναλωση και θα καταληξουμε σε πολύ ενδιαφεροντα αποτελεσματα.

Θα ξεκινησουμε με καποιους βασικους κανονες.

1. Περιοριστε τις “αναγκαιες” διαστασεις
Δεν είναι λογικο ένα πολυκαταστημα με χιλιαδες προιοντα να χρησιμοποιει 3 ή το μεγιστο 4 διαστασεις και ένα καταστημα μικρου βεληνεκους να χρειαζεται 4-5 ή και 6 διαφορετικες διαστασεις. Συμφωνα με αυτη τη λογικη θα επρεπε για το κάθε προιον να διαθετεται και την αντιστοιχη διασταση τσαντας ή κουτιου, κατι το οποιο είναι αδυνατο και δεν σας συμφερει οικονομικα. Εάν για παραδειγμα “χρειαζεστε” 6 διαστασεις, τοτε θα πρεπει να παραγγειλετε π.χ. 6000 τεμαχια (6 Χ 1000=6000) με αποτελεσμα να παρετε τιμη για 1000 τεμαχια ανα διασταση. Το δευτερο αρνητικο ειναι πως οταν εξαντλειται καποια διασταση θα αναγκαζεστε να την αναπληρωνετε αμεσα.
Σε διαφορετικη περιπτωση μπορειτε να χρησιμοποιησετε 3 διαστασεις και να εκμεταλευτειτε τη διαφορα τιμης για τα 2000 τεμαχια ανα διασταση (3Χ2000=6000 τεμαχια) ή να περιορισετε την αξια της παραγγελιας σε 3000 τεμαχια συνολικα.

2. Επικεντρωθειτε στα απαραιτητα
Δεν είναι αναγκαστικη η εκτυπωση του λογοτυπου σας σε ολες τις συσκευασιες. Θα τυπωσετε ένα μεγεθος τσαντας ή κουτιου οπου η ετησια καταναλωση του είναι 50-300 τεμαχια? Για αυτές τις περιπτωσεις υπαρχουν άλλες συμβιβαστικες λυσεις οπου θα τις αναφερουμε στην συνεχεια. Τυπωστε το λογοτυπο του καταστηματος σας και καντε τη διαφημιση, στις διαστασεις και στις συσκευασιες οπου υπαρχει καταναλωση.

3. Οι εικαστικες αλλαγες δεν φερνουν το επιθυμητο αποτελεσμα
Η συσκευασια δεν είναι μοδα οπου αλλαζει σε κάθε σεζον. Η διαχρονικοτητα και η επαναληψη είναι το ζητουμενο στην διαφημιση. Πρεπει να επενδυσετε σε ένα λογοτυπο, ένα εικαστικο, καποια συγκεκριμενα χρωματα οπου θα σας αποδωσουν σε βαθος χρονου. Οι συνεχεις αλλαγες αποπροσανατολιζουν και μπερδευουν τον καταναλωτη. Εάν για παραδειγμα γραψουμε την λεξη “dolce cabbana” με τη γραφη και τα χρωματα της Coca-cola και την παρατηρησουμε από αποσταση, θα νομιζουμε ότι γραφει Coca-Cola. Αυτή είναι η δυναμη της συνηθειας και βασει αυτης θα πρεπει να κινηθειτε. Θα εχετε παρατηρησει πως οι αλλαγες που κανουν στο λογοτυπο και στα χρωματα είναι πολύ μικρες, ετσι ώστε να μην παρεκλεινουν αρκετα από αυτό που εχει συνηθισει ο καταναλωτης. Με αυτόν τον τροπο δεν χρειαζεται σε κάθε σεζον να κατασκευαζετε μια «νεα» συσκευασια με αμεσο αντικτυπο στη καταναλωση αυτης

Οι 3 αυτοι κανονες, θα σας βοηθησουν ώστε να περιορισετε την ακαρπη καταναλωση και να αυξησετε την αποδοση που εχει η συσκευασια για την εταιρεια ή το καταστημα σας. Επενδυστε σε μια πιο ορθολογικη συσκευασια.

Η καταναλωση παιζει πολύ σημαντικο ρολο για την επιλογη της συσκευασιας.
Στο παρακατω συγκριτικο θα δουμε την καταλληλοτερη συσκευασια ανα περιπτωση.

Δεδομενα:
Υλικο: Λευκο
Εκτυπωση: 1 χρωμα μαυρο 40% καλυψη
Διασταση: περιπου Α4

Κατά σειρα ποιοτητας

1) Πλαστικη τσαντα με χουφτα (αναγωγη σε τεμαχια)
Τιμη τεμαχιου: 0.053 ευρω
Minimum ποσοτητα: 14000 τεμαχια
Συνολο εργασιας: 742 ευρω

2) Πλαστικη τσαντα με Loop (αναγωγη σε τεμαχια)
Τιμη τεμαχιου: 0,095 ευρω
Minimum ποσοτητα: 8000 τεμαχια
Συνολο εργασιας: 760 ευρω

3) Βιομηχανοποιημενη με στριφτο χαρτινο χερακι
Τιμη τεμαχιου: 0,26 ευρω
Minimum ποσοτητα: 1000
Συνολο εργασιας: 260 ευρω

4) Χειροποιητη τσαντα με κορδονι (χωρις πλαστικοποιηση)
Τιμη τεμαχιου: 0,40 ευρω
Minimum ποσοτητα: 1000
Συνολο εργασιας: 400 ευρω

5) Εισαγωγης τσαντα με κορδονι (πλαστικοποιημενη)
Τιμη τεμαχιου: 0,52 ευρω
Minimum ποσοτητα: 500 τεμαχια
Συνολο εργασιας: 260 ευρω

Στη πρωτη περιπτωση εχουμε την οικονομικοτερη τιμη ανα τεμαχιο αλλα
τη μεγαλυτερη ποσοτητα και μεγαλο συνολικο ποσο. Η πλαστικη τσαντα είναι η οικονομικοτερη ολων, αλλα πρεπει να υπαρχει μεγαλη καταναλωση. Εάν δεν είναι εφικτη, τοτε εχουμε διαθεσει ενα μεγαλο ποσο και θα εχουμε stock για αρκετο χρονικο διαστημα (προπληρωμη συσκευασιας που θα καταναλωσουμε μετα από 2-3 ετη). Επισης θα συσκευαζουμε τα προιοντα μας με τη χειροτερη ποιοτικη λυση για ολο αυτό το χρονο.
Για μεγαλες καταναλωσεις και χαμηλης αξιας προιοντα.

Στην δευτερη περιπτωση εχουμε μια οικονομικη τιμη συσκευασιας με μεγαλη όμως ποσοτητα και το μεγαλυτερο συνολικο κοστος. Για την καταναλωση ισχυουν τα ιδια με την προηγουμενη περιπτωση. Η συσκευασια αυτή όμως είναι πιο ποιοτικη σε σχεση με τη πλαστικη με χουφτα.
Για μεγαλες καταναλωσεις και μεσαιας αξιας προιοντα

Στην τριτη περιπτωση εχουμε μια οικονομικη τιμη συσκευασιας με μια λογικη ποσοτητα και το χαμηλοτερο συνολικο κοστος. Μεγαλο υπερ είναι το συνολικο κοστος ενώ είναι αρκετα υποδυεστερη λυση σε συγκριση με τις χαρτινες τσαντες με κορδονι. Είναι μια λυση οικονομικη αλλα δεν συμβαδιζει με τα υψηλης ποιοτητας προιοντα.
Για μεσαιες καταναλωσεις και μεσης αξιας προιοντα.

Στην τεταρτη περιπτωση υπαρχει μια υψηλη τιμη τεμαχιου και κατά σειρα το δευτερο υψηλοτερο συνολο. Το δυνατο σημειο αυτης της περιπτωσης είναι η ποιοτητα της συσκευασιας. Στα 5000 τεμαχια η τιμη είναι 0,30 ευρω. Η χειροποιητη χαρτινη τσαντα (όταν δεν υπαρχει μια μεση καταναλωση) είναι μια ακριβη λυση, αλλα και αναγκαστικη όταν το προιον μας είναι μεσης ή υψηλης ποιοτητας
Για μεσαιες καταναλωσεις και υψηλης αξιας προιοντα
Για μεγαλες καταναλωσεις και μεσης αξιας προιοντα

Στην πεμπτη και τελευταια περιπτωση υπαρχει η ακριβοτερη τιμη τεμαχιου, η μικροτερη ποσοτητα και το μικροτερο συνολικο ποσο. Είναι η ποιοτικοτερη λυση από ολες αλλα για μεγαλες ποσοτητες συμφερει η χειροποιητη τσαντα. Στις περισσοτερες περιπτωσεις συνδυαζεται με τη κατασκευη χειροποιητης τσαντας, οταν δηλαδη δεν χρειαζομαστε πολλα τεμαχια σε καποιο μεγεθος ή σε περιπτωσεις γρηγορης παραδοσης

Για μικρες καταναλωσεις και υψηλης αξιας προιοντα

Leave a Reply

Your Name: (required)

Your Email: (will not be published) (required)

Your Website:

Your Message:

submit comment