Ποσες φορες εχετε αναρωτηθει αν τα χρηματα που καταναλωνετε για τη συσκευασια είναι αρκετα η όχι? Ποσο πρεπει να είναι το budget που θα διαθεσετε? Πιστευετε πως η συσκευασια που χρησιμοποιειτε τωρα είναι ευτελης σε συγκριση με τα προιοντα που διαθετετε στο καταστημα σας? Θεωρειτε πως καταναλωνετε αρκετα χρηματα για αυτό το σκοπο?
Σε όλα αυτά τα ερωτηματα θα σας δωσουμε απαντησεις συμφωνα με μελετες που έχουν γίνει στον τομεα της συσκευασιας δώρου.
Ο χρυσος κανονας βασιζεται στην αναλογια της αξιας του προιοντος σε σχεση με την αξια της συσκευασιας. Βεβαια υπαρχουν και εξαιρεσεις αυτου του κανονα, οπου σε πολλες περιπτωσεις πληρωνουμε τη συσκευασια και όχι το προιον. Συγκεκριμενα όμως στο τομεα της συσκευασιας δωρου υπαρχουν οι εξης αναλογιες:
1% του ετησιου τζιρου: minimum ποσο διαθεσης
2% του ετησιου τζιρου: ο μεσος ορος
3% του ετησιου τζιρου: εταιρειες ή καταστηματα οπου στοχευουν στη
προσελκυση νεων καταναλωτων μεσω της
συσκευασιας του προιοντος
4% του ετησιου τζιρου: Exclusive καταστηματα
Το ποσο που προκυπτει, συμπεριλαμβανει οτιδηποτε χρειαστει για τη συσκευασια. Από τη τσαντα εως και το σελοτειπ!
Ας παρουμε ένα παραδειγμα όμως για ένα προιον αξιας 100 ευρω:
Minimum ποσο 1 ευρω
Maximum ποσο: 3-4 ευρω
Θα διαπιστωσετε πως είναι λογικο το ποσο διαθεσης βασει της αξιας του προιοντος. Αλλωστε σαν πελατης δεν θα θελατε να σας διαθεσει το καταστημα οπου πραγματοποιησατε μια αγορα και την αντιστοιχη σε αξια συσκευασια?
Αρκετοι επαγγελματιες όμως πεφτουν στην εξης παγιδα. Βλεπουν τη συνολικη αξια μιας παραγγελιας για συσκευασια, αγνοωντας εντελως τα χρηματα που θα εισπραξουν από τους πελατες τους.
Το δεδομενο είναι πως η συσκευασια «πουλαει» και μαλιστα πολύ καλα. Μην φοβαστε να επενδυσετε σε αυτην, είναι η διαφημιση της δουλειας σας. Η εμφανιση μετραει σε ολες τις περιπτωσεις και για το προιον που εμπορευεστε η εμφανιση είναι η συσκευασια. Αναμεσα σε 2 καταστηματα οπου εμπορευονται το ιδιο προιον αλλα διαθετουν εντελως διαφορετικη συσκευασια, θα προσελκυσει τους καταναλωτες η εντυπωσιακοτερη εξ’ αυτων.
Οσοι ακολουθησαν τον κανονα αυτό, κατελαβαν μεγαλυτερο κομματι της αγορας οπου τους αναλογει και το feedback ηταν εντυπωσιακο.
Μπορειτε να κανετε και εσεις αυτους τους υπολογισμους, να λαβετε τις απαντησεις στα ερωτηματα σας και να προχωρησετε σε διορθωτικες κινησεις.